Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

Mléčná dieta - 13 denní mléčná dieta

13 denní mléčná dieta

Tato dieta patří, jak již bylo zmíněno, mezi nejúčinnější diety, ale také mezi nejnebezpečnější. Třináctidenní dieta v podstatě kombinuje bílkovinou dietu, ovocnou dietu a hladovku. Jídelníček je stanový na osm dní, poté se opakuje po dobu následujících pěti dní.

Nevýhodou mléčné diety je i psychický a fyzický stav jedince po dobu držení této diety, kdy člověk často zažívá bolesti hlavy, zažívací problémy, stres, nechutenství, nespavost, stavy malátnost a  únavy.

V rámci této třináctidenní mléčné diety se konzumují mléčné a tvarohové výrobky, ovoce, zelenina, maso, vajíčka a dietní salám. Ovoce a zelenina se doporučují jíst syrové kvůli obsahu vitamínu, ale zelenina se případně může jíst i vařená. Jídla by se neměla zaměňovat. Během každé diety je třeba dodržovat pitný režim, protože voda zbavuje tělo škodlivin a doplňuje tekutiny, bez nichž by nefungoval metabolismus, a tak by nefungoval hubnoucí proces.

Jídelníček je postavený tak, že první den je příjem živin opravdu velmi malý, aby se dosáhlo spalování cukrů v těle. V dalších dnech pak tělo bere energii z tukových zásob. Taková je alespoň teorie této diety.

Zdroj: Mléčná dieta
Zveřejněno: 28.5.2016



SiteMAP