Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

Nejčastější chyby při hubnutí - hubnout a nehladovět!

Hubnout a nehladovět!

Nehladovějte a ani nepřecházejte na rychlou dietu, která má málo kalorií. Jestliže drasticky snížíte denní příjem kalorií, tak můžete sice rychle zhubnout, ale hubnutím neztrácíte špeky, ale jenom svalovou hmotu a může vám to způsobit i zdravotní rizika. Na konci tohoto procesu rychlých diet prostě nevydržíte, a abyste nezkolabovali, tak začnete nespoutaně jíst, zejména sladkosti a získáte rychle váhu zpět i s novým přírůstkem. V praxi se tomuto jevu říká jojo efekt. Metoda drastického snížení kalorií také zpomalí váš metabolismus, který naopak potřebujete pro hubnutí zrychlit. Tím se tělo začne obalovat tukem a prakticky máte pocit, že tloustnete i po vodě. Je to proto, že tělo se vypořádává se změnou ve výživě a z přijaté stravy si začne ukládat nejdříve energii do tuků, což zvýší riziko pro metabolický syndrom a cukrovku druhého typu. Bylo by dobré, aby se vaše denní kalorie nedostaly pod 1200 kcal.
 

Zdroj: Nejčastější chyby při hubnutí
Zveřejněno: 29.10.2012



SiteMAP