Facebook Twitter Pinterest email tisk

Lecitin a jeho účinky - lecitin při hubnutí

Lecitin při hubnutí

Pokud sportujete, lecitin nejenže pomáhá po fyzické námaze rychleji regenerovat svaly, ale díky přeměně tuků na energii jde s jeho pomocí hubnutí mnohem snáz. Je dobré mít na paměti, že lecitin je podpůrným prostředkem při hubnutí, nikterak lékem na hubnutí. Bez pohybu kila dolů nepůjdou. Dobrá zpráva ovšem je, že za pohyb se dá počítat i rychlá chůze. Lecitin si umí velice dobře poradit i s celulitidou. Zlepšuje metabolismus a poměrně účinně rozpouští tuk v podkoží. To se ovšem nestane po pár dnech zvýšeného příjmu lecitinu. Tělo k tomu potřebuje čas, a tak je nutné vydržet a nepřestat s užíváním lecitinu už po měsíci. Na druhou stranu, pokud zvolíte i vhodnou pohybovou aktivitu a podpoříte látkovou výměnu lymfodrenážemi a dostatečným příjmem tekutin, půjde to snadněji. O lecitinu vědí své také kulturisti. Těm pomáhá zvláště před soutěžemi pěkně vyrýsovat kontury postavy, aby svaly dostaly šanci vyniknout. Ženy trpí často ukládáním tuku na bocích, hýždích a stehnech. Lecitin však dokáže zmírnit ukládání tuku v těchto partiích. I zde ovšem platí, že žádný lecitin před tukovými bochánky nepomůže, pokud nejsou jeho účinky podpořeny fyzickou aktivitou.

Zdroj: Lecitin a jeho účinky
Zveřejněno: 21.9.2015



SiteMAP