Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

Melasa – černý zázrak - melasa v těhotenství

Melasa v těhotenství

V těhotenství je vyvážená strava opravdu velmi důležitá, měla by být bohatá zvláště na:

Hlavní zdroj energie po dobu celého těhotenství pochází z důležitých sacharidů neboli cukrů. Ty se nacházejí například v chlebu a obilovinách. Celozrnné produkty poskytují důležité živiny, jako je železo, vitamín B, vláknina, ale i některé bílkoviny. Jednoduché cukry jsou okamžitě využitelné a nalezneme je ve zralém ovoci a částečně také v zelenině. Jedná se především o glukózu a fruktózu. Pozor ale na takzvané „prázdné sacharidy“, které jsou obsaženy například v čokoládě, sušenkách nebo slazených nápojích. Po dobu těhotenství se jim proto raději vyhněte. Opravdu se doporučuje omezit bílý cukr. Skvělou náhražkou může být například med, javorový sirup nebo výše zmiňovaná třtinová melasa.

Melasu mohou konzumovat děti (od 6 měsíců věku), dospělí i senioři. U dětí je podporou zdravého vývoje, u dospělých pomáhá udržovat potřebnou kondici a u seniorů mírní negativní důsledky stárnutí.

Zdroj: Melasa – černý zázrak
Zveřejněno: 28.6.2016



SiteMAP