Facebook Twitter Pinterest email tisk

Červená řepa na vysoký krevní tlak - náhlé snížení krevního tlaku při užívání atypického antipsychotika

Náhlé snížení krevního tlaku při užívání atypického antipsychotika

Váš normální krevní tlak je zvýšený, to víte, a pokud náhle poklesne na hodnoty, které popisujete, tak se můžou objevit závratě, poruchy vidění a mdloby, takže, jak píšete, se necítíte v takových situacích úplně dobře. Takové rekci, při náhlém poklesu krevního tlaku, se říká ortostatická hypotenze a často ji způsobuje i lék Kventiax, který užíváte. Proto se poraďte se svým lékařem, který Vám lék Kventiax předepsal, řekněte mu o výkyvech svého tlaku a svých pocitech, kdy Vám není úplně dobře. Požádejte ho o nalezení jiné varianty k tomuto léku anebo alespoň o úpravu dávky. Pak by měly vaše nepříjemné pocity přestat. Lék Kventiax sama, bez vědomí lékaře, nevysazujte!
 

Zdroj: Červená řepa na vysoký krevní tlak
Zveřejněno: 12.8.2012



SiteMAP