Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

Aerobní a anaerobní cvičení - nejlepší aerobní cvičení na hubnutí

Nejlepší aerobní cvičení na hubnutí

Zkuste program „Účinné kardio“ třikrát týdně.



Program 1

Cyklický objem: Vyzkoušejte toto cvičení na stacionárním kole, třikrát týdně. Udržíte svalový objem a ztratíte tuk.

Intenzita - čas



Program 2

Ustálené spalování: Vhodné pro eliptical, stepper i stacionární kolo. Nastavte si požadovanou intenzitu a té se držte. V první fázi dochází k rozehřátí organismu, v závěru pak ke zchlazení.

Intenzita - čas



Program 3

Intenzivní pyramida: Trénink vhodný pro běžecký pás nebo stacionární kolo. Spalujete tak o 25 % tuku více.

Intenzita - čas



Program 4

Intervalový závod: Zkuste toto cvičení na běžeckém pásu nebo jiné kardiostanici. Budete spalovat tuk ještě dlouho po sestoupení z pásu.

Intenzita - čas

Nemusíte měřit každou minutu. Zjistěte si rychlost, při které dosahujete požadované intenzity, a na té se pohybujte.



Cvičení 5

Dělené kardio. Chcete-li minimalizovat nudnost ve vašem tréninku a podpořit spalování tuku, zařaďte ho 3krát denně. Pro každou jednotku můžete použít jiný kardio přístroj.

Intenzita - čas

Zdroj: Aerobní a anaerobní cvičení
Zveřejněno: 1.5.2014



SiteMAP